Wypełnij wniosek on-line.

Zrealizuj z nami swoje marzenia! Zobacz jakie to proste!

wniosek on-line kredytowy wniosek on-line leasingowy

Masz pytania?
Zadzwonimy do Ciebie!

Zadzwoń do nas między 8:00-16:00

/+48/ 801 002 101

Napisz do nas.
Formularz kontaktowy

Nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji!

Wypełnij formularz
Wniosek on-line

Wypełnij wniosek on-line.

Zrealizuj z nami swoje marzenia! Zobacz jakie to proste!

wniosek on-line kredytowy wniosek on-line leasingowy
Kalkulator kredytowy/leasingowy Strefa partnera
Zapytanie

Masz pytania?
Zadzwonimy do Ciebie!

Infolinia

Zadzwoń do nas między 8:00-16:00

/+48/ 801 002 101
Formularz kontaktowy

Napisz do nas.
Formularz kontaktowy

Nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji!

Wypełnij formularz

Pracownik biurowy

Poszukujemy osób do pracy w naszym zespole na stanowiskach biurowych. Chcemy tworzyć zgrany i otwarty na wyzwania zespół dążący do maksymalizowania efektów z podejmowanych działań.

Poniżej zamieszczamy aktualne oferty pracy .

Kierownik Działu Obsługi Klienta (Call Center)
Miejsce pracy: Warszawa/Wrocław 

Jeżeli posiadasz doświadczenie w obsłudze Klientów i sprzedaży za pośrednictwem kanałów elektronicznych, szukasz możliwości rozwoju i możliwości wpływu na zbudowanie nowej struktury sprzedażowej oraz pokierowania nią dołącz do Nas.
Idealny kandydat na stanowisko Kierownika Działu Obsługi Klienta (Call Center) musi posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w zespole sprzedażowym i sprzedaży produktów finansowych przez telefon posiadający doskonałe umiejętności organizacyjne , pracy pod presja czasu i nastawiony na uzyskiwanie odpowiednich wyników sprzedażowych. To stanowisko jest idealne dla osób które poszukują nowego wyzwania i chcą uczestniczyć w nowym projekcie mając wpływ na jego ostateczny kształt.

Główne obowiązki:

  • współtworzenie procesów i procedur operacyjnych w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
  • współpraca z Działami Wsparcia Sprzedaży poszczególnych produktów (kredyt, leasing)
  • nadzorowanie obsługi Klientów w kanałach elektronicznych (rozmowy przychodzące)
  • odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
  • odpowiedzialność za efektywność kosztową działań sprzedażowych
  • przygotowywanie zestawień i raportów oraz ich analiza
  • odpowiedzialność za budowanie i utrzymanie zmotywowanego i zaangażowanego zespołu

Oczekujemy:

  • minimum dwuletniego doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych
  • praktycznej znajomość zasad, metod i narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu call center
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej i zespołu
  • wyższego wykształcenie
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • biegła znajomości pakietu MS Office

Oferujemy:

  • pracę w systematycznie rozwijającej się, stabilnej instytucji finansowej
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
  • realny wpływ na kształtowanie przyszłości firmy
  • umowę o pracę
  • atrakcyjny system wynagradzania

Jeżeli więc:

  • spełniasz powyższe wymagania,
  • masz ambicję osiągać ponadprzeciętne dochody i mieć satysfakcję z tego, co robisz
  • wypełnij FORMULARZ APLIKACJI  i dołącz dokumenty (CV, list motywacyjny, zdjęcie)

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas Zadzwoń do nas:
/+48/ 801 002 101
Napisz do nas Napisz do nas:
biuro@cls.pl